lørdag 26. februar 2011

Den store reisen vol. 2


Afrikasekken er på nytt pakket, nå fylt til randen med leverpostei, sjokolade og nugatti. Til tross for, eller kanskje på grunn av omstendighetene har det vært veldig godt å være hjemme. Begravelsen var veldig fin og helt forferdelig, som begravelser pleier å være. Uansett var det trivelig å møte hele storfamilien, ikke ofte alle er samlet. Kunne ha felt en tåre eller femti første kvelden i Norge, da jeg fikk grovbrød med leverpostei til kveldsmat. HerreGUD kor godt. Har fått hengt med Ida, Wp og Æssa (hjertehjerte), kosa med familien, måkt snø og ikke trent eller lest noe som helst. Deeilig.
Gikk også gjennom en eksistensiell krise natt til torsdag. Klokken 03.45 fant jeg meg selv liggende i senga med pc'en på fanget, mens jeg så videoer av Justin Bieber på Youtube. (June! Hjelp!!??) Jeg må seriøst revurdere livet mitt. Forresten er det sykt kaldt her. Skjer med det?
Nå gleder jeg meg masse til å dra tilbake til Dar! Bi godt.

3 kommentarer: