lørdag 14. mai 2011

Post-eksamensstress


Siden Maren nå har lovet at vi skal blogge hver dag (true story), så må jeg vel prøve å leve opp til løftet. Endelig er eksamen over, og nå er det ferie. Sjokkerende nok gjør jeg akkurat det samme etter siste eksamen som jeg gjorde før siste eksamen; ser film, leser skjønnlitteratur, spiser mat, drikker diverse skumle drinker (cheeseballs included), hører på musikk. Ingen pensumlesing. Vet ikke hvordan, men all ikke-lesinga har visst lønnet seg, for jeg fikk B+ på min første eksamen. How did that happen?
I alle fall, livet er godt, sola skinner, ingen forelesninger og på tirsdag skal Sigrid og jeg på ambassaden og ferie 17. mai. Gleder meg. Her er en 17. mai kollasj fra i fjor, som nominert til verdens beste 17. mai. Så får vi se om 17. mai i Tanzania kan leve opp til fjoråret.

Tuddelu

1 kommentar:

  1. Heey, bilder fra i fjor joo :))
    Latterlig tanke at årets feiring skal kunne leve opp til dette, men det er lov å håpe. Jeg satser heller penga på neste år med et håp om at vi atter en gang er samlet :)
    Uansett: kos dere masse videre og nyt at dere er ferdig med eksamen og derfor er heldigere enn meg :/
    Love you all <3 <3 <3
    Kram frå Karoline :*

    SvarSlett