mandag 16. mai 2011

Påske i Sør-Afrika




Mens Maren koste seg med venninner og Sigrid koste seg med kjæreste, dro jeg til fremmede i Sør-Afrika. Det ble en awesome opplevelse. John er min tantes eks-kjæreste, familieforholdene i Lillevik/Williams familien er ikke noe å kimse av. Han bor med kona Sonya, og med jevne mellomrom er Vincent, Ross, Sean og minstegutten også i huset. Det var rimelig fullt hus på et tidspunkt. Jeg ble i alle fall ønsket velkommen som en long-lost cousin, og storkoste meg:

- Toast til frokost
- Frokostblanding
- Kinamat
- Løvepark
- Elephant sanctuary
- Konsert
- Marked
- Swahili-kjøpslåing i Johannesburg
- Kyllingpai - namnam
- Braai (South African Barbeque, yummy!)
- Påske-egg jakt
- Soling
- KALDT, Johanneburg e KALDT
- Søndagslunsj med inkluderende fotballkamp og fotoshoot

Gleder meg allerede til å reise tilbake og treffe John med familie igjen, bare tre uker til neste Sør-Afrika trip. Men først er det 17. mai, hurrahurrahurra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar